Overzicht expositie ’t LOU-vre – bloem en sfeer

Van 16 augustus 2024 tot en met 10 november 2024.

‘De kracht van creatieve verbinding’. 8 Kunstenaars/creatieven laten hun werk zien in een grote gezamenlijke Overzicht Expositie in Museum Soest. De bloem- en sfeerkunst is van Yzette van Kooy.

Yzette van Kooy:
Onder de naam SOYZ werkt Yzette van Kooy in ’t LOU-vre als creatieve ondernemer en sfeerstylist met (droog)bloemen, vintage vazen en andere bloem gerelateerde items. Samen met Guus Kruis runt ze de LOU-vre shop waar diverse makers uit de omgeving hun producten verkopen die handgemaakt zijn, lokaal, fairtrade, tweedehands, duurzaam, geupcycled of met een ander goed verhaal. Ook organiseert ze workshops en elke derde maandagavond van de maand het Creatieve Café.
In Museum Soest laat ze een mix zien van droogbloemen, vintage en geprinte bloemherinneringen. Dat zijn bloemen die nadat ze eerst straalden op de vaas of in betekenisvol bloemwerk een tweede leven krijgen door ze te rangschikken en fotograferen.
Contact: www.soyz.nl / www.instagram.com/soyznl