Overzicht expositie ’t LOU-vre – Keramiek

Van 16 augustus 2024 tot en met 10 november 2024.

‘De kracht van creatieve verbinding’. 8 Kunstenaars/creatieven laten hun werk zien in een grote gezamenlijke Overzicht Expositie in Museum Soest. De keramiek in de expositie is van Nancy Arends-Rosenkamp, Nancy is de maker achter keramiek Studio BYNA.

In 2018 zag ze toevallig een demonstratie pottenbakken en was verkocht..  Na een paar maanden bezocht Nancy de open dag van de Nederlandse Keramiekopleiding in Gouda en daar begon ze in september 2018 aan de driejarige(deeltijd) keramiek opleiding. In 2021 behaalde Nancy dan ook haar diploma op alle drie de onderdelen.
Haar werkt kenmerkt zich door strakke vormgeving en rustige kleuren.
Het liefst maakt ze functioneel werk of toegepaste kunst wat mooi uitkomt in een interieur. Nancy houdt er ook van om dingen uit de omgeving Baarn/Soest te gebruiken in haar werk. Daarnaast is ze werkzaam als docent en geeft workshops en cursussen bij Kleistad in Amersfoort.
Tijdens de expositie is zowel vroeger als huidig werk van Nancy te bezichtigen. Daarnaast is haar huidige werk ook te koop bij ’t LOU-vre of bij cadeauwinkel Twee21 aan de van Weedestraat in Soest.
Contact: infostudiobyna@gmail.com of www.studiobyna.nl